12. marraskuuta 2012

A new start

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla

(Tohon alkuun piti laittaa toi Bloglovin-juttu, että saan oman blogini lisättyä sinne)
Eli tässä sitä nyt ollaan! Uusi I love my lifestyle- blogi. Mulla on tiettyjä tavoitteita tän blogin suhteen, eli ensin ajattelin panostaa tekstin laatuun. Huomasin vanhasta blogista, että kirjottelin aina vähän miten sattuu ja sekavasti. Toiseksi, mä haluan panostaa kuvien laatuun. Välillä laitoin vanhaan blogiin huonosti muokattuja ja heilahtaneita kuvia, koska mun oli ''pakko'' postata. Tykkään postailla useesti, mutta nyt postailen vähän harvemmin ja panostan aina yhteen postaukseen.

Toivon että mahdollisimman moni vanhan blogin lukija löytäisi tiensä tänne ja jaksaisi vielä seurata mun höpötyksiäni! Tästä on hyvä aloittaa uudestaan! (--: Jos on jotain toiveita tälle uudelle blogille, niin niitä voi laittaa mulle sähköpostiin tai ihan vaan postauksien kommenttiboxeihin!
IMG_4800 Teen vielä pieniä ulkoasumuutoksia tässä viikon sisällä!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti