10. huhtikuuta 2013

Mä haluun kaikki tai en mitään

IMG_0058 IMG_0062 IMG_0070 Ensimmäinen kokonainen koulupäivä muutamaan viikkoon. Aamulla oli vähä vaikeuksia nousta ylös huonon olon takia joten skippasin ekan tunnin ja nukuin vähän lisää. Koulupäivä meni kyllä yllättävän nopeasti vaikka oli neljään asti. Okei oli mulla yks hypäri. Ja kävin kirpparilla mut tälläkertaa mitään ei lähtenyt mukaan..

Äitillä on ollut kaapissa jo kauan musta pitsinen korsettitoppi. Se on ostanu sen joskus kun olin yläasteella ja mun tyyli oli vähän mitä oli ja en jotenki tykänny siitä topista. Mut nyt koitin sitä uudestaan ja mun mielestä se on ihana! Varsinkin sopi hyvin mun paperback sortsien kanssa ja pystyin suunnitteleen kesä asuja sen ympärille.

Toinen juttu josta haluan mainita on ens kesän blockfestit. En oo oikein puhunu niistä täällä blogin puolella. Eli heti kun liput tuli myyntiin niin käväsin Ideaparkissa ostamassa mulle ja Jannelle liput. Mua nauratti ku sain itelleni ostaa K18 lipun ja Jannelle piti ostaa S lippu :--D hahaa, mut oon alkanu kuunteleen suomalaisia artisteja ja oon tykästyny niihi päivä päivältä vaan enemmän ja enemmän. Can't wait! Loppuun parit blockfesteilläki esiintyvät artistit!

1. Juno - Levyttävä artisti 2. Karri Koira - Kaikki tai ei mitään 3. Teflon Brtohers - Seksikkäin jäbä

2 kommenttia: