25. heinäkuuta 2013

Cool me down, I'm feeling so exotic

Priyanka Chopra - Exotic ft. Pitbull
Oon alkuviikon viettäny vaan kotona neljän seinän sisällä (paitsi kun kävin Ideaparkissa), koska mä oon ollu vähän kipeenä/heikossa voinnissa ja oon ravannu sairaalassa. Eilen oli verikoe ja huomenna luultavasti saan tulokset, että onko mulla vaan raudan puutos ja alhanen hemoglobiini vai joku pöpö. Vähän on kyllä olo helpottanu.

Tänään kuitenkin on ollut tekemisentäyteläinen päivä. Päivällä oltiin Lastukassa chillaamassa ja nauttimassa auringon lämmöstä. Tuli sitä käytyä uimassakin. Hyrr.. oli muuten pirun kylmää vettä! Iltapäivällä tulin kotiin ja aloin viemään puita tosta ulkoa autotalliin. Iskä maksaa mulle semmosesta puukasasta 50e joten saan vähän tienattuakin. B4 B2 B1 B3 Uudet shortsit kirpparilta pääsi jalkaan. Illalla otetaan Sannan kanssa luultavasti suunnaksi Viiala, joten poistailen illan asua huomenna.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti