20. lokakuuta 2013

PE-LA-SU

Envy - Am I wrong
Koko perjantai aamupäivän löhöilin vaan kotona ja katsoin elokuvan Elephant, joka oli ehkä maailman surkein elokuva :D En tiä mikä nyt mättää näisssä elokuvissa, kun vietettiin Annukan ja Jannen kanssa keskiviikkona leffailtaa ja katsottiin kauhuelokuva VHS, joka oli myös aivan floppi! En oo pitkään aikaan kattonu mitään hyviä leffoja. Tai no tässä viikon aikana oon kattonu kaikki Taru sormusten herrasta leffat läpi ja mä vaan niin rakastan sitä leffa sarjaa ♥

Lähdettiin perjantaina illemmalla Ideaparkkiin muutaman kaverin kanssa, kun ei jaksettu vaan olla kotona koko päivää. Kävin nappaamassa parit jutut Sokos emotionilta ja käytiin kahvilla. Illalla toiminkin sitten kuskina ja tuli myös pelattua Roosan kanssa änäriä. :D

Lauantaina oli kaikennäköstä. Ensinnäkin edellisyön valvomisen takia nukuin melkein yhteentoista. Meillä oli lähtö peliin puoli kaksi ja ei tullut voittoa tälläkään kertaa.. kotipelissä kyllä rökitetään Valkeakosken joukkue. Illalla kävin saunassa, valmistauduin iltaa varten ja lähdin Jannelle alottelemaan ja syömään. Sieltä me lähdettiin Roosan kanssa Tampereelle yöelämään ja oli kaikin puolin onnistunut ilta! Voitte vaan kuvitella minkälainen sunnuntai mulla on ollut, oon vaan koomaillu koko päivän.

Syysloma on nyt sitten meikäläisen osalta ohitse ja huomenna palataan taas koulun penkille. Huomenna on koulukuvaukset ja mä vaan niin vihaan niitä, aina epäonnistuu, mutta viime vuoden kuva on ehkä mun onnistunein kuva ikinä! Tän pitkän tekstin loppuun muutama kuva viikonlopulta. IMG_5210 IMG_5215 IMG_5220 Pictures39 IMG_5228

0 kommenttia:

Lähetä kommentti