29. kesäkuuta 2013

Good day

Oon pitäny Juhannuksen jälkeen nyt pientä postaustaukoa, koska mulla oli tää kahden viikon päiväkoti kesätyö, joten ei hirveesti jääny aikaa postailulle. Mun päivät on ollu perus töihin-kotiin-nukkumaan-reeneihin-nukkumaan meininkiä, tai sit oon vaan töiden jälkeen löhöilly kotona. Eilen kuitenkin työt loppui, joten mun postaustaukonikin on ohi!

Eilen päätettiin Sannan kanssa lähteä katsomaan maailmanliigaa Hakametsän jäähalliin ja kyseessä oli Suomi vs. Kanada! Suomi meni sitten häviämään 3-1, mutta ei se peli huonoa ollut! (Lukuunottamatta ensimmäistä erää). Illalla sitten päädyttiin Lastukkaan ja siellä oli tapahtumaa kerrakseen, mutta ehkä jätän nyt blogin ulkopuolelle nämä :-) Tässä kuvasaldoa eiliseltä ja kuvissa mulla on päällä Carlingstin aleista löydetty toppi. (7e) B2 B1 Pictures20-001 B5

2 kommenttia: