18. elokuuta 2013

Kuskailua & pientä shoppailua

Unohdin synttärilahjapostauksessa mainita, että sain lahjaksi myös 60e:n lahjakortin S - ryhmän kauppoihin. Aluksi mietin, että jos hankkisin sillä ison laukun, mutta kivaa laukkua ei löytynyt ja jos löytyi se oli liian hintava. No päädyin ostamaan pikkulaukun jota voin käyttää mm. lähtiessäni viihteelle. IMG_3580 IMG_3585 Lisäksi lahjakortilla lähti mukaan Tangle teezer, jota mä en aatellu koskaan ostavani, mutta lähtipä nyt mukaan sitten, kun en keksinyt mitään muutakaan mitä ostaa. Lahjakortille jäi vielä n. 24e. IMG_3578 IMG_3579 Eilen olin Ideaparkissa Annukan ja mun siskontyttöjen kanssa. Sieltä löytyi sitten kiva kultainen rannekoru. En omista kuin yhden kultaisen rannekorun joten oli hyvä hankkia uusi. IMG_3575 IMG_3573 Ideaparkkireissun lisäksi olin siis ''lapsenvahtina'', kun mun sisko meni häihin. Koko päivän toimin (Ideaparkkiin ja yöllä noille häissä oleville) kuskina mun siskon ihanalla autolla <3 Kyseessä oli siis Dodge Charger (klick)

0 kommenttia:

Lähetä kommentti