13. elokuuta 2013

Tillbaka till skolan.

Ja lukion kolmas vuosi pärähti käyntiin tänään. Ajattelin vähän valottaa teitä, että minkälainen syksy mulla on edessä. Kirjoitan nyt syksyllä ruotsin sekä terveystiedon ja lukemisen oon aloittanut jo. Tässä samalla pitäisi käydä vielä 14 kurssia kolmen jakson aikana, että saan ne vaaditut 75 kurssia täyteen. Saa nähdä miten selviän tästä, mutta tällähetkellä oon ihan positiivisin mielin. Kirjoitukset sujuu, jos vaan nyt luen kunnolla.

Tässä samalla kun panostan kouluun, täytyy mun myös panostaa urheiluun. Me noustiin siis kakkossarjaan ja halutaan kuitenkin pärjätä suhteellisen hyvin tässä sarjassa, joten reeniä reeniä! Tällähetkellä meidän reenisali on puoliksi koulun käytössä, koska tuolla koulussa on ilmennyt hometta ja muutama luokka on siirretty saliin, joten sen verran tää reenaaminen ainakin kärsii..

Ajattelin nyt heittää tähän vielä kuvia kesälomalta, joka ei ollut ihan odotuksien mukainen, mutta sanotaanko nyt, että kohokohtia oli juhannus, synttärit ja synttäreiden jälkeinen viikko :-) + kaikennäiköiset bileet ja illanistujaiset oli myös plussaa ja samalla tän kesän aikana tajusin, että haluan mun ammattini liittyvän jotenkin lapsiin, joten päiväkoti tai eskarin opettaja kuulostais semi hyvältä tulevaisuuden ammatilta, saa nähdä :-) Huhhuh tulipa pitkä teksti joten nyt niitä kuvia! B1 IMG_1232 B4 Pictures27 B2 B3 IMG_3330 IMG_3528

0 kommenttia:

Lähetä kommentti